"Все тече, все змінюється" з львівським дощем набуває дуже буквального сенсу. Але у "Штуці" все стабільно - смачна кава щодня, добра музика у вікенд і наша велика радість, коли ви приходите.

З-за фортепіано визирає Олексій Карпенко і обіцяє зіграти:

  • СБ 3/07 о 18:00 - фортепіанний мінімалізм (Ludovico Einaudi, Yiruma, Philip Glass);
  • НД 4/07 о 18:00 - українську популярну музику (Один в каное, Vivienne Mort, Марія Чайковська).

Чекаємо! Вхід вільний, резервація - 097 586 81 95.


У вівторок 29 червня о 18:30 у Кіноклубі Олега Яськіва відбудеться показ і обговорення фільму братів Коенів "Старим тут не місце" (США, 2007).

Олег Яськів: "Цей фільм майже одразу визнали шедевром і час лише підтвердив, що культові брати Коени створили діамантову класику.

Етану і Джоелу Коенам одразу, з дебютної "Просто кров", було притаманне тонке відчуття стилю. Ніхто з великих режисерів не відчував і не відчуває досі фактури кіно так добре. Вони, мов діти, насолоджуються роботою з жанрами. Їхній інтелект зрівноважений тонким почуттям гумору, а над усім цим височіє талант драматургії.

Легкість, винахідливість, емоційність, психологізм - неодінний купаж настроїв та відчуттів, які супроводжують перші та повторні перегляди кращих їхніх фільмів.

"Старим тут не місце" - за жанром кримінальний неовестерн трилер, несамовито талановитий танець сміливості та страху, надії та відчаю. Але попри специфічність жанру, саме його багато критиків називають найкращим фільмом братів Коенів, цих майстрів ретродрам, чорних комедій та неонуарів. Неперевершений він і до сьогодні. А це багато коштує, зважаючи на місце та внесок цих режисерів у світове кіно.

З цим легко погодитись коли знову і знову переживаєш не лише колосально напружливу атмосферу фільму, але й візуальну бездоганність кадрів та драматичну досконалість кожної сцени.

Чоловічий квартет харизматичних акторів (Хав'єр Бардем, Томмі Лі Джонс, Вуді Гарельсон та Джош Бролін) позначив емоційні межі цього шедевру. Кожен з них - не лише ікона крутого "чоловічого" кіно, але і яскравий драматичний талант, відтак разом вони творять поліфонію характерів, яких досконало знову і знову випробовує невблаганна доля.

76 нагород, включаючи найпрестижніші, - це зовсім не жарт. Це, можливо, занадто скромний комплімент для найкращого трилера, знятого за історію кіно".

No country for old men, Ethan and Joel Cohen, 2007

Читайте про хороше кіно - http://prostir-kino.com.ua/



У неділю 20 червня о 18:00 гості кав’ярні матимуть нагоду послухати збірку танцювальних і джазових мелодій у виконанні Олексія Карпенка, вхід вільний.

Серед іншого прозвучать:

  • Carlos Gardel “Por una Cabeza”;
  • Astor Piazzolla “Libertango”;
  • Matos Rodriguez “La Cumparsita”;
  • Johannes Brahms “Hungarian dance №5”;
  • Earl Wild “The Man I Love”;
  • George Gershwin “Summertime”;
  • Louis Armstrong “Go Down Moses”.

19 червня, у суботу, о 18:00 в кав’ярні «Штука» звучатимуть улюблені мелодії з кіно у виконанні піаніста Олексія Карпенка, вхід вільний.

Програма:

- Lady Gaga, Bradley Cooper - "Shallow" - із к/ф "Народження зірки";
- Yann Tiersen - "Amelie" із к/ф "Амелі";
- Yann Tiersen - "La valse d'Amelie" із к/ф "Амелі";
- Ramin Djawadi - "Main theme Game of thrones" із серіалу "Гра престолів";
- Roy Orbison - "Pretty woman" із к/ф "Красуня";
- Justin Hurwitz - "Mia and Sebastian's theme" із к/ф "Ла-ла-ленд";
- "How far I'll go" із мультфільму "Ваяна";
- Jean Pierre Taieb - "Running after my fate" із к/ф "Розділювач";
- Leonard Cohen - "Hallelujah" із мультфільму "Шрек";
- Whitney Houston "I will always love you" із к/ф "Охоронець";
- Celine Dion "My heart will go on" із к/ф "Титанік";
- "Let it Go" із мультфільму "Холодне серце";
- Hans Zimmer - "Time" із к/ф "Початок";
- Hans Zimmer - "Maine theme Interstellar" із к/ф "Інтерстеллар".

У вівторок 15 червня о 18:30 у Кіноклубі Олега Яськіва відбудеться показ і обговорення фільму Ніколя Бедоса "Прекрасна епоха" (Великобританія-Франція-США, 2018).

Олег Яськів: "Ностальгія – наче мелодія, яку ми будемо чути останньою. Вона – найрідніша співрозмовниця, яка ніколи не покине нас і обов’язково розповідатиме про найсолодші відчуття, які довелося переживати в минулому. Вона – обезболюючий наркотик, який деформує нашу пам’ять, ретушуючи зло та висвітлюючи добро у нашому житті.

Саме тому фільм з романтичною назвою «Прекрасна епоха» звертається не так до нашого розуму як до серця. Адже його метою є повернення людині радості від вже і ще не-прожитого.

Сюжет фільму на перший погляд фантасмагоричний, хоча й не новий для західного кінематографу. Головний герой отримує шанс відправитися у будь-який час свого минулого і під замовлення відновити деталі цієї епохи, аж до людей, з якими зустрічався. Таким чином, клієнт отримує шанс пережити дні, за якими він ностальгує і, можливо, у такий спосіб наздогнати найглибші почуття, які колись необачно втратив.

Звісно, що цей фільм не вирішений у жанрі фантастики. Це було би надто простим і швидше за все, невдалим рішенням. Проте Ніколя Бедос, талановитий актор, комедіант, а віднедавна і режисер, щасливо уникнув цієї пастки і створив ностальгійну, психологічну драму про кризу немолодої сучасної європейської людини. Його герой – здавалось би успішний, талановитий художник, респектабельний в матеріальному та подружньому житті. Проте саме такий типаж і є носієм та виразником комунікативних та ціннісних проблем нашого часу. Коли сім’я виявляється лише привабливою декорацією з охололим вогнищем кохання, коли стосунки з дорослими дітьми лише імітують близькість, коли дружба виявляється лише декорацією статусності, людина відчуває холод екзистенційної розгубленості, від якого неможливо зігрітися звичайними сеансами психотерапії.

“Час змінився” – постійно чує у докори від дружини головний герой, коли виявляється неготовим прийняти свої персональні поразки. А нам вчувається, що не стільки час змінився, скільки змінилися ідеали та цінності. І, відтак, найкращим виходом для героя є подорож у минуле, туди де він був щасливий, у той час, за яким він продовжує ностальгувати як за найкращим. Причому герой обирає цілком конкретний день 1974 року, коли він зустрів дівчину, яку пристрасно покохав, але так і не розвинув стосунків. Зараз, коли ця жінка померла, повернення у той день може стати стартом для оновлення вже реального життя поза фікцією віртуально-театральної ігрової реальності.

Глибокі, позбавлені зайвого діалоги, захоплюють поліфонією тем. Кожна з них – інтонаційно вражає якщо не нашу пам’ять, то обов’язково совість. Неможливо залишатися байдужим, пасивно слухаючи пронизливі, сповідальні слова людей, які отримують неймовірний шанс прожити епізоди минулого зі справжніми почуттями, слухати дискусії між чоловіком та дружиною, жарти між друзями та суперечки співробітників, в яких проявляється екзистенційна самотність нашого часу і втрачена потреба у ближньому.

Разом з цим фільм не чинить депресивного впливу на глядача. Навпаки, його естетика яскрава, зістарена паволокою рок-н-рольного часу, пропахлого запахом наркотиків та алкоголю, помережана сутінками паризьких кафе та яскравими квітчастими сорочками субкультури гіппі. Персонажі, навіть попри духовну розімкнутість, динамічні, комунікативно іронічні під час активного фрілансу різними життєвими мережами. Динамічний монтаж у змові з хорошим гумором створюють легку щемливу атмосферу фільму.

Особливого шарму фільму додає прекрасна музика, частину з якої написав сам режисер під час репетицій сцен, а решта зміксована з незабутніх хітів 70-х і авторських композицій сучасної композиторки Анни-Софі Вернаейєн. Музиці вторує м’яка операторська манера, яка повертає нас у вінтажні 70-і роки. Прекрасна робота ключових французьких акторів огранює лагідним блиском цей фільм. Даніель Отей, Фанні Ардан, Гійом Кане, П’єр Ардіті, Дорія Тельє – представники різних генерацій французької акторської школи, творять органічний ансамбль, пропускаючи через себе неспокійні ідеї фільму.

«Прекрасна епоха» – черговий успіх для Ніколя Бедоса. Зважаючи на те, що як режисер він зняв всього два фільми (попередній “Він та вона” (2017) вийшов не менш сильним і ще з дебюту окреслив психологічно-драматичне поле зацікавлень режисера), то можемо вітати кінематографічну Європу з появою яскравого та самобутнього таланту, який безперечно ще створить немало цікавих фільмів.

А нам, глядачам, залишається випити з цим фільмом ще одну чашу ностальгії з солодко-гіркими інгредієнтами: за найсильнішим коханням, за справжньою дружбою, за часом без цифрових технологій, за безповоротно минулою молодістю зрештою. Для чого? Щоб знову навчитися любити, дружити, молодіти душею. Як колись, у прекрасну епоху, коли ми вміли це робити або просто часто бачили її у своїх кольорових снах…".


La belle époque, Nicolas Bedos, 2019


Вихідні для міцного сну, легальних лінощів і відпочинку, що заряджає на увесь тиждень. І якщо ви не їдете підкорювати карпатські вершини чи сплавлятись Дністром, то приходьте до нас на смачну каву зі свіжозмелених зерен і хороший настрій. О 18:00 за нашим антикварним фортепіано Микола Лахман:
  • СБ 12/06 - авторські версії мелодій “The Beatles”, Стінґа, Джо Кокера та інші популярні мотиви;
  • НД 13/06 - кавери “Один в каное”, “Океану Ельзи”, “Другої ріки”, “Скай”, “Антитіл”.

Якщо матимете вільних хоча б 30 хвилин, зазирніть! Дуже ймовірно, вам сподобається!

У вівторок 8 червня о 18:30 у Кіноклубі Олега Яськіва відбудеться показ і обговорення фільму Педро Альмодовара "Жива плоть" (Іспанія-Франція, 1997).

Олег Яськів: "Свого часу цей фільм став початком зрілого періоду творчості великого майстра європейського кінематографу. У ньому залишилося все найкраще, що було у ранніх фільмах Альмодовара і проявилися найкращі риси майбутніх шедеврів режисера. Перед нами справжня гра пристрастей, настільки гаряча, наскільки її може розпекти південне сонце Іспанії. Режисер був і залишається неперевершеним майстром гармонії візуального та вербального. А музика Альберто Іглесіаса, яка орнаментує всі фільми майстра, неодмінно довершує занурення у дивовижний світ образів та пристрастей його фільмів.

«Фільм став танцем пристрасті для п’яти героїв» - говорив сам режисер. Можна лише додати, що цей гарячий танець настільки ж еротичний, наскільки і трагічний, адже фільм переплітає жанри психологічної драми, кримінального трилеру та еротичної мелодрами. Відтак, як і всі кращі роботи Альмодовара, він настільки провокативний, що не залишає байдужим кожного, викликає на дискусію та залишає післясмак.

Можливо, літо варто розпочинати саме з такого пристрасного, соковитого, дискусійного кіно".


Carne Trémula, Pedro Almodovar, 1997

Читайте про хороше кіно - http://prostir-kino.com.ua/


У червні радо запрошуємо на пленерну виставку-аукціон "Свято бобра", традиційно присвячену місту Бібрці. Відкриття відбудеться у понеділок 7-го червня о 18:00.

Краєвиди весняної Бібреччини малювалася після чудової прогулянки у затишній будівлі колишнього товариства “Сокіл” десятьма львівськими митцями:
  • Юрієм Сичовим-Глазуном;
  • Емілією Сичевою;
  • Квітославою Булавіною;
  • Орестом Манюком;
  • Оксаною Булавіною;
  • Орестом Мацейком;
  • Вікторією Шатковською;
  • Христиною Приймак;
  • Іриною Фартух;
  • Наталею Івженко.

Роботи можна буде придбати у кав'ярні, долучившись до благодійного аукціону на сторінці "Сокола". Кошти організатори скерують на підтримку нових проектів культурно-туристичного центру, будівля якого є окрасою міста та пам'яткою архітектури місцевого значення, яка все ще потребує інвестицій.


Виставка доступна для огляду щодня з 10:00 до 19:00 до кінця місяця, вхід вільний.

6 червня, у неділю, о 18:00 гості кав’ярні матимуть нагоду послухати американські популярні мелодії у виконанні піаніста Олексія Карпенка, вхід вільний.

Програма:

  • Rihanna “Please don’t stop the music”;
  • Katty Perry “Hot'n'Cold”;
  • Beyonce “Halo”;
  • Jeff Buckley “Hallelujah”;
  • Imagine Dragons “Radioactive”;
  • Jason Walker “Down”;
  • Adam Lambert “Whataya want from me”;
  • Adele “Hello”;
  • Adele “Someone like you”;
  • Daft Punk “Get lucky” та інші.

5 червня, у суботу, запланували концерт піаніста Олексія Карпенка з програмою авторських версій популярних рок-композицій. Початок о 18:00, вхід вільний.

Прозвучать:

  • SOAD “Lonely Day”;
  • SOAD “Sky Is Over”;
  • SOAD “Chop Suey”;
  • Linkin park “Numb”;
  • Linkin Park “In The End”;
  • Evanescence “Bring me to life”;
  • Nickelback “Lullaby”;
  • Three Days Grace “Last to Know”;
  • Three Days Grace “Never Too Late”;
  • Limp Bizkit “Behind Blue Eyes”;
  • Red Hot Chili Peppers “Californication”;
  • Staind “Outside”;
  • Nirvana “Smells Like Teen Spirit”;
  • Sick Puppies “Don't Walk Away”;
  • Lifehouse “Sick Cycle Carousel”.